Najczęściej zadawane pytania na temat nawigacji na telefon - NaviExpert
INSTALACJA I DEINSTALACJA
- Jak pobrać/zainstalować nawigację w telefonie?
- Dlaczego instaluje mi się tylko około 80% aplikacji?
- W opisie konfiguracji wspomina się o ustawieniu profilu „internet gprs”. Dlaczego w moim telefonie nie ma takiego profilu?
- Dlaczego podczas próby pobrania aplikacji otrzymuję komunikat „usługa tymczasowo niedostępna” po połączeniu się ze stroną getne.pl?
- Podczas instalacji aplikacji otrzymałem komunikat „błąd aplikacji”. Co on oznacza?
- Podczas instalacji aplikacji otrzymałem komunikat „mało miejsca” lub „niewystarczająca ilość pamięci”. Co on oznacza?
- Podczas instalacji aplikacji otrzymałem komunikat „błąd uwierzytelniania” lub „błąd certyfikatu”. Co on oznacza?
- Podczas instalacji aplikacji otrzymałem komunikat „nieprawidłowy format pliku”. Co on oznacza?
- Podczas instalacji aplikacji otrzymałem komunikat „błąd pobierania dźwięków” – Co on oznacza?
- Podczas instalacji pobierania pojawia się komunikat „niezgodne atrybuty jar i jad”
- Jak odinstalować aplikację NaviExpert?
- Jak zainstalować poprzednią lub wcześniejszą wersję oprogramowania?
- Dlaczego nie mogę zainstalować aplikacji na telefon Blackberry pomimo informacji podawanej na stronach www, że wersja taka jest dostępna?
- Mam model telefonu, którego nie ma na liście kompatybilnych urządzeń. Czy będę mógł w nim uruchomić aplikację?
AKTUALIZACJA APLIKACJI
- Jak zaktualizować oprogramowanie NaviExpert?
- Jak sprawdzić, jaką mam obecnie wersję oprogramowania aplikacji?
- Jak sprawdzić, czy w telefonie zainstalowano najnowszą wersję oprogramowania aplikacji?
- Jak wyłączyć informację o udostępnieniu nowej aktualizacji?
- Dlaczego aplikacja nie wykrywa nowej wersji choć jest ona dostępna na stronach www?
- Dlaczego dla mojego modelu telefonu nie są dostępne nowsze wersje oprogramowania?
- Po aktualizacji automatycznej program działa wolno i mało stabilnie. Co robić?
REJESTRACJA I DANE REJESTRACYJNE
- Jak zarejestrować się w systemie NaviExpert?
- Czy nowe konto (ID i hasło) można wygenerować poprzez stronę WWW?
- Jak odzyskać dane rejestracyjne?
- Usunąłem aplikację NaviExpert z telefonu. Nie mam ID oraz hasła. Nie zapisałem danych rejestracyjnych. Jak je odzyskać?
- Czy muszę dokończyć rejestrację na stronach WWW?
- Nie mogę się zarejestrować, a także korzystać z nawigacji, bo pojawia się komunikat: „Błąd połączenia internetowego lub brak zasięgu sieci”
POŁĄCZENIE INTERNETOWE
ABONAMENTY I ZAKUP USŁUGI
- Jakie są dostępne rodzaje abonamentów NaviExpert?
- Jak można kupić abonament na działanie nawigacji?
- Ile kosztuje abonament?
- Jakiej długości abonament mam kupić?
- Czy wysyłane jest przypomnienie o kończącym się abonamencie?
- Czy czas trwania abonamentu zaczyna się od momentu jego zakupu?
- Jak mogę sprawdzić, czy do mojego numeru ID został przydzielony abonament?
- Czy zakup jednego pakietu abonamentów NaviExpert Polska Pakiet 24h oznacza, że będę mógł korzystać z nawigacji przez 10 dni od momentu aktywacji?
- Wykupiłem abonament, dlaczego nie dostałem żadnego kodu do jego aktywacji?
- Czy mogę przenieść licencję z jednego telefonu do drugiego?
- Mam dwa konta. Czy można przenieść usługi i rabat z jednego numeru ID na drugi?
- Czy z licencji mogę korzystać na różnych kartach SIM tego samego operatora telefonii komórkowej?
- Czy z licencji mogę korzystać na kartach SIM różnych operatorów telefonii komórkowej?
- Ile punktów w programie Navigator muszę posiadać, żeby wykupić abonament na nawigację NaviExpert?
- Czy abonament Polska i Europa korzysta z Community Traffic online?
- Czy dokonując zakupu abonamentu w Google Play otrzymam fakturę?
TESTOWANIE APLIKACJI
- Dlaczego w aplikacji NaviExpert nie pojawia się opcja abonamentu testowego 7 dni taka jak u mojego znajomego?
- Jak mogę przetestować system NaviExpert / jakie są warunki nabycia abonamentu testowego 7 dni w systemie NaviExpert?
- Czy istnieje możliwość przetestowania systemu NaviExpert?
- Czy po 7 dniach darmowego testowania abonament będzie się automatycznie przedłużał?
- Mam NaviExpert T-Mobile i nie mam opcji darmowego testowania?
- Ile razy można aktywować bezpłatny test na 7 dni?
KOSZT UŻYTKOWANIA APLIKACJI
FAKTURY
PUNKTY PARTNERSKIE I RABAT
- Co to są punkty partnerskie?
- Co to oznacza, że mam 20 punktów partnerskich?
- Jak można wymienić posiadane Punkty Partnerskie na rabat?
- Czy mogę wymienić Punkty Partnerskie na rabat przy zakupie usługi za pomocą SMS?
- Jak sprawdzić liczbę Punktów Partnerskich, które mogę wymienić na rabat?
- Czy mogę przenieść rabat na inny numer ID?
DZIAŁANIE APLIKACJI
GPS I LOKALIZACJA
- Dlaczego program nie może ustalić pozycji geograficznej lub długo ją ustala?
- Dlaczego program nie łączy się z odbiornikiem GPS lub nie wyszukuje żadnego urządzenia Bluetooth?
- Jakie wybrać ustawienia, żeby w telefonie z wbudowanym odbiornikiem GPS korzystać z zewnętrznego odbiornika?
- Czy NaviExpert jest przydatny bez odbiornika GPS?
- Co to jest AGPS i jakie są plusy i minusy korzystania z niego?
- Co to jest lokalizacja po BTS?
- Co oznacza na mapie szary punkt z zielonym okręgiem wokół niego?
- Dlaczego NaviExpert poprowadził mnie z innego miejsca, niż to z którego startowałem?
DŹWIĘK
- W moim telefonie nie słychać dźwięków podczas nawigacji.
- Dlaczego początek komunikatów głosowych jest urywany?
- W moim telefonie wydobywają się bardzo ciche komunikaty
- Dlaczego w mojej słuchawce Bluetooth/zestawu głośnomówiącego nie słychać komunikatów z aplikacji NaviExpert?
- Jak zmienić głos podczas nawigacji?
KOMUNIKATY GŁOSOWE
WYSYŁANIE PUNKTU LUB POZYCJI GPS
COMMUNITY CB I COMUNITY TRAFIC ONLINE – czyli jak omijamy korki i utrudnienia
MAPY
UŻYTKOWANIE APLIAKCJI
- Wyszukiwanie głosowe nie działa na moim telefonie
- Program nie wyszukuje dużego miasta na mapach europejskich, dlaczego?
- Dlaczego w aplikacji NaviExpert nie ma zaznaczonych słupków kilometrowych (pikietaż)?
- Dlaczego zmiana trybu nocnego odbywa się o nieodpowiedniej porze?
- Czy system zna położenie i prędkość jazdy każdego z Użytkowników?
- Dlaczego podczas jazdy wygasza mi się ekran?
- Od czego zależy działanie opcji inteligentnego wygaszania?
- Jak wyszukać adres lub użyteczne miejsce POI/restaurację , parking, stacje benzynową/?
- Jakie mam opcje wprowadzania punktów?
- Jak mogę wyszukiwać adresy lub użyteczne miejsca POI głosowo?
- Jak korzystać z możliwości szybkiego wyszukiwania?
- Do czego służy opcja Filtruj POI?
- Jak stworzyć katalog Ulubionych adresów, punktów?
- Co to są NaviWiadomości?
- Jakie informacje znajdę pod Moje usługi?
- Czy mogę korzystać z systemu (nawigacja, mapa polski, wyszukiwarka) bez połączenia z Internetem?
- Jak przenieś konto na inny telefon?
- Dlaczego nie ma wersji NaviExpert dla telefonów z systemem Linux (np. Nokia N900)?
- Nie wiem skąd pobrać aplikację do wybierania głosowego
- Dlaczego wynikiem wybierania głosowego są nazwy w obcym języku?
- Jak mogę zmienić fabryczne ustawienia dźwięku?
- Jak zmienić ustawienia połączenia internetowego?
- Jak zmienić ustawienia ekranu?
- Jak zmienić język całej aplikacji na angielski ?
- Jak domyślnie wybrać typ trasy?
- Jakie są dostępne typy tras w aplikacji?
- Jak ustawić automatyczne przeliczanie trasy?
- Jak zmienić fabryczne ustawienia powiadamiania o ograniczeniach prędkości?
- Co muszę zrobić, aby aplikacja wyliczała przybliżone ilości spalania paliwa na trasie?
- Jak zmienić ustawienia fabryczne dotyczące elementów krajobrazu na mapie?
- Jak włączyć lub wyłączyć automatyczne powiększenie mapy podczas nawigacji?
- Jak zmienić kolory mapy?
- Jak sprawdzić przesłane do mnie lokalizacje adresu lub POI przez innego Użytkownika?