NaviExpert

Pobierz i testuj za darmo!

Pobierz

Pomoc

Jak przenieść konto na inny telefon?


Aplikacje z Google Play oraz App Store

Dla aplikacji pobranych ze sklepu Google Play oraz App Store konto jest wspólne. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje dane (e-mail i hasło) na telefonie z Androidem lub na iPhone. Jeżeli w pierwszej kolejności korzystałeś z Androida i nie posiadasz jeszcze hasła, logując się pierwszy raz na iPhone na swoje konto wybierz opcję Nie pamiętam hasła. Zostanie ono wówczas utworzone.

Ważna informacja! Pamiętaj, że ze swoich usług możesz korzystać wyłącznie na jednym telefonie jednocześnie. Logując się na swoje konto na drugim telefonie zostaniesz wylogowany z pierwszego.

Aplikacje ze Sklepu Microsoft

Zakupiony abonament NaviExpert na systemie Windows Phone można automatycznie przenosić wyłącznie między telefonami z tym samym systemem operacyjnym. Wystarczy, by logując się do sklepu Windows pobrać aplikację na drugim urządzeniu i skorzystać ze swojego konta Microsoft (tego samego, z którego korzystałeś pobierając aplikację za pierwszym razem). Jeżeli chcesz przenieść usługi na system Android lub iOS, napisz do nas na pomoc@naviexpert.pl – poprosimy Cię o dodatkowe dane i przeniesiemy konto na nową platformę.

Aplikacje ze strony getne.pl

Jeżeli korzystasz z aplikacji pobranej z getne.pl i chcesz skorzystać z innego urządzenia w obrębie systemu Android lub systemów starszych (Bada, Symbian, Java), zainstaluj na nim aplikację z getne.pl i podczas logowania podaj swoje ID oraz hasło. Przy przenoszeniu konta automatycznie przenoszone są też wszystkie usługi, które wykupiłeś oraz wprowadzone Ulubione punkty. Pamiętaj, że numer identyfikacyjny Użytkownika zawsze składa się z dziesięciu cyfr, hasło natomiast z ośmiu. Jeżeli chcesz przenieść usługi na system iOS, napisz do nas na pomoc@naviexpert.pl – poprosimy Cię o dodatkowe dane i przeniesiemy konto na nową platformę.

« Wróć do wyszukiwarki

Zobacz podobne