NaviExpert

Pobierz i testuj za darmo!

Pobierz

Pomoc

Czy mogę przenieść licencję z jednego telefonu do drugiego?


Tak, dla aplikacji pobranych ze sklepu Google Play oraz App Store konto jest wspólne. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje dane na telefonie z Androidem lub na iPhone.

Jeżeli posiadasz aplikację pobraną z getne.pl zakupiony abonament NaviExpert jest związany z kontem istniejącym w systemie NaviExpert, do którego przypisane są Twoje dane rejestracyjne (ID i hasło). Usługę taką możesz przenieść wyłącznie na inny telefon, na którym również masz zainstalowaną aplikację pobraną z getne.pl

Zakupiony abonament NaviExpert na systemie Windows Phone, można przenosić wyłącznie między telefonami z tym samym systemem operacyjnym. Wystarczy, by logując się do sklepu Windows skorzystasz ze swojego konta Microsoft (tego samego, z którego korzystałeś pobierając aplikację za pierwszym razem.

Ważna informacja! Pamiętaj, że ze swoich usług możesz korzystać wyłącznie na jednym telefonie jednocześnie. Logując się na swoje konto na drugim telefonie zostaniesz wylogowany z pierwszego.

« Wróć do wyszukiwarki

Zobacz podobne