NaviExpert

Pobierz i testuj za darmo!

Pobierz

Pomoc

Nie mogę się zarejestrować lub korzystać z nawigacji, ponieważ pojawia się komunikat: „Błąd połączenia internetowego lub brak zasięgu sieci”.


Komunikat „Błąd połączenia internetowego lub brak zasięgu sieci” może wynikać z następujących przyczyn:

  • wyłączonej transmisji danych w ustawieniach telefonu,
  • blokady dostępu do łącza internetowego przez rozmowę telefoniczną – jeżeli korzystasz z sieci 2G,
  • braku dostępnych środków na koncie (w przypadku telefonu na kartę lub mix),
  • wyłączonej opcji Internet na karcie SIM – konieczny kontakt z operatorem GSM,
  • błędnej konfiguracji profilu internetowego wysłanej przez operatora GSM,
  • zainstalowanego programu antywirusowego, blokującego połączenie z Internetem,
  • braku lub bardzo słabego zasięgu sieci operatora, awarii Internetu w zasięgu określonej wieży BTS lub chwilowej przerwy w świadczeniu usługi transmisji danych GPRS operatora.
« Wróć do wyszukiwarki

Zobacz podobne