naviexpert

NaviExpert

Pobierz i testuj za darmo!

Pobierz pobierz

Polityka prywatności strony internetowej Telematics Technologies naviexpert.pl i serwisu traffic.naviepert.pl

Dane osobowe

Jeśli wypełniłeś formularz kontaktowy, lub formularz zakupu możliwe jest, że połączyliśmy Twoje dane osobowe podane w formularzu (np. adres email) z identyfikatorem jaki otrzymałeś w ciasteczku. Takie działanie ma również miejsce w przypadku zapisu na nasz newsletter i wyrażeniu zgody na otrzymywanie informacji handlowych. Pozwala nam to obsługiwać Twoje wiadomości przesłane w formularzu oraz dostarczać Ci reklamy na podstawie Twoich indywidualnych zachowań na naszych stronach internetowych, dzięki czemu treści reklamowe są lepiej dopasowane do Ciebie.


Administratorem danych przesyłanych w formularzach na stronach internetowych Telematics Technologies sp. z o.o. oraz przy zapisie na newsletter jest firma Telematics Technologies sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie Al. Jerozolimskie 181B, 02-222 Warszawa (chyba że informacja znajdująca się przy formularzu wskazuje inaczej).

Podstawa prawna

Twoje dane będą przetwarzane w celu:


a. prowadzenia komunikacji dotyczącej świadczonych przez administratora usług – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO* tj. wyrażona zgoda oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. prawnie uzasadniony interes administratora w postaci marketingu produktów własnych;
b. reklamy usług i produktów administratora – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO* tj. wyrażona zgoda oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. prawnie uzasadniony interes administratora w postaci marketingu produktów własnych;

Twoje prawa

Posiadasz prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. W przypadku przetwarzania na podstawie zgody masz prawo do jej cofnięcia. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Ponadto masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).

Czas przetwarzania danych

Twoje dane będą przechowywane do momentu odwołania zgody albo wyrażenia sprzeciwu. Odbiorcy danych Odbiorcy Twoich danych osobowych przechowywanych w ciasteczku zostali wskazani powyżej w odpowiednich tabelach. Twoje dane podane w formularzu kontaktowym mogą być przekazywane przez administratora do odbiorców zajmujących się usługami serwerowymi, usługami obsługi systemów informatycznych i baz danych, w tym do podmiotów spoza EOG (USA). Transfer danych poza EOG odbywa się na podstawie standardowych klauzul umownych, dostępnych do wglądu w siedzibie administratora.

Podanie danych w formularzu

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie ich może skutkować niemożliwością realizacji zapytania i prowadzenia dalszej komunikacji; Twoje dane nie będą wykorzystywane do automatycznego podejmowania decyzji w tym profilowania. Na stronie www.telematicstechnologies.com/rodo znajdziesz informacje na temat sposobu skorzystania ze swoich praw, nasze dane kontaktowe oraz kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

*RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Pliki cookies

Wtyczki społecznościowe

Na stronach internetowych Telematics Technologies sp. z o.o. dysponujemy także zintegrowanymi wtyczkami mediów społecznościowych. Oznacza to, że jeśli klikniesz jeden z takich przycisków (jak np. „Lubię to” na Facebooku) pewne informacje zostaną udostępnione dostawcom tych kanałów społecznościowych. Jeśli w tym samym czasie jesteś zalogowany na dane konto społecznościowe, dostawca usług społecznościowych może połączyć te informacje z Twoim kontem na kanale społecznościowym i upublicznić Twoje działania na Twoim profilu w taki sposób, że będą one udostępnione innym użytkownikom w Twojej sieci.

Inne narzędzia

Modelowanie konwersji – to narzędzie udostępniane przez Google w ramach Consent Mode V2, które umożliwia administratorom stron internetowych zebranie przy pomocy Google Analytics danych analitycznych, takich jak numer IP, od użytkowników którzy nie wyrazili zgody na cookies, w taki sposób, aby zapewnić anonimizację lub minimalizację zbieranych informacji.

Konwersje rozszerzone GA4 – narzędzie umożliwiające śledzenie i analizowanie danych na poziomie użytkownika. Pozwala na dostosowanie treści do indywidualnych potrzeb i preferencji użytkowników. Jeżeli użytkownik strony wyrazi zgodę, to narzędzie pozwoli wykorzystać dane demograficzne, informacje o zachowaniu użytkowników i historię ich interakcji, tak aby jak najlepiej dostosować informacje do upodobań użytkownika.

Jak zarządzać preferencjami plików cookie?

Aby dowiedzieć się więcej na temat plików cookies oraz tego, jak nimi zarządzać lub jak je usuwać, wystarczy odwiedzić stronę allaboutcookies.org oraz sekcję pomocy w swojej przeglądarce. W  ustawieniach przeglądarek takich jak Microsoft Edge, Safari, Firefox, Opera lub Chrome możesz wybrać, które pliki cookies akceptujesz, a których nie. Miejsce, gdzie dostępne są te ustawienia, jest zależne od rodzaju przeglądarki, z której korzystasz. Skorzystaj z funkcji pomocy w swojej przeglądarce, aby znaleźć potrzebne ustawienia. Jeśli zdecydujesz się nie akceptować wybranych ciasteczek funkcjonalnych lub reklamowych niektóre funkcje naszych stron internetowych nie będą działały poprawnie lub nie będziesz mógł z nich skorzystać. Aby zrezygnować z udziału behawioralnego targetowania reklam, należy zmienić swoje preferencje w ustawieniach wybranej sieci reklamowej (np. Facebook). Możesz także odwiedzić stronę www.youronlinechoices.com lub www.youradchoices.com, aby dowiedzieć się, jak zrezygnować z otrzymywania spersonalizowanych treści reklamowych. W ustawieniach Twojego urządzenia mobilnego możesz znaleźć opcję ograniczenia udostępniania informacji na potrzeby retargetowania. Warto jednak pamiętać, że rezygnacja nie jest równoznaczna z faktem, że nie będziesz w dalszym ciągu otrzymywać treści reklamowych online lub nie będziesz przedmiotem analiz marketingowych. Oznacza to jednak, że sieć reklamowa, z które się wycofałeś, nie będzie już przesyłać Ci reklam dostosowanych do preferencji przeglądarki i schematów działań
dotyczących przeglądania. Aby zarządzać gromadzeniem danych na cele analityczne za pomocą narzędzi Google Analytics z wybranych przeglądarek, odwiedź stronę: Google Analytics Opt-out Browser Add-on (wyłącznie na komputery).

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących wykorzystania przez nas plików cookies prosimy o przesłanie wiadomości korzystając z  formularza dostępnego na stronie www.telematicstechnologies.com/rodo.