Oferta dla firm i instytucjiO nasBiuro prasoweKontaktPomoc
Infolinia: +48 693 331 723

W moim telefonie nie słychać dźwięków podczas nawigacji.

Najczęstsze przyczyny braku dźwięków:

  • ustawiony milczący profil głośności w telefonie,
  • wyłączony dźwięk w telefonie,
  • wyłączony dźwięk w samej aplikacji NaviExpert,
  • w telefonach Nokia wyłączone dźwięki dla aplikacji lub dźwięki ostrzeżeń dla wybranego profilu głośności,
  • nastapił problem ze ściągnięciem dźwięków z serwera podczas instalacji oprogramowania (np. ze względu na małą ilość pamięci); wyłącz i ponownie włącz aplikację, jeżeli dźwięki nie zostanę pobrane automatycznie, wybierz opcję Głosy w menu Narzędzia i kliknij na wybranego lektora,
  • w przypadku telefonu Samsung Omnia HD brak dźwięku może oznaczać, że nie jest do niego włożona karta SIM,
  • brak dźwięków zaraz po instalacji – wyłącz i ponownie włącz aplikację,