Oferta dla firm i instytucjiO nasBiuro prasoweKontaktPomoc
Infolinia: +48 693 331 723

Podczas instalacji aplikacji otrzymałem komunikat „błąd uwierzytelniania” lub „błąd certyfikatu”. Co on oznacza?

Przyczyną komunikatu na urządzeniach z systemem Symbian lub Java może być:

  • błędnie ustawiona data w telefonie (certyfikaty dla aplikacji oraz telefonów wydawane są na określony czas i są porównywane ze sobą – stara data),
  • stary firmware telefonu, który nie posiada certyfikatu VeriSign – w tym przypadku należy zaktualizować oprogramowanie firmware lub wyłączyć w telefonie opcję sprawdzania certyfikatu online (opcja jest dostępna w niektórych modelach telefonów),
  • instalacja aplikacji z komputera poprzez oprogramowanie, które nie wykrywa pliku *.jad – należy zastosować inne oprogramowanie.

Jeśli powyższe zalecenia nie pomogą, należy zainstalować wersję niepodpisaną NaviExpert (tzn. bez certyfikatu).