Oferta dla firm i instytucjiO nasBiuro prasoweKontaktPomoc
Infolinia: +48 693 331 723

Nie mogę się zarejestrować, a także korzystać z nawigacji, bo pojawia się komunikat: „Błąd połączenia internetowego lub brak zasięgu sieci”

Komunikat „Błąd połączenia internetowego lub brak zasięgu sieci” może wynikać z następujących przyczyn:

  • wyłączonej transmisji danych w ustawieniach telefonu,
  • niepoprawnej konfiguracji telefonu oraz profilu internetowego – najczęstszą przyczyną jest ustawienie profilu WAP zamiast profilu Internet; sprawdź właściwe ustawienia dla swojego modelu telefonu;
  • braku zgody na połączenie z Internetem podczas startu aplikacji,
  • samoistnej zmiany priorytetu właściwego punktu dostępu, po korzystaniu z WiFi,
  • blokady dostępu do łącza internetowego przez inną aplikację, korzystającą z profilu internetowego,
  • blokady dostępu do łącza internetowego przez rozmowę telefoniczną - jeżeli korzystasz z sieci 2G.
  • braku dostępnych środków na koncie (w przypadku telefonu na kartę lub mix),
  • wyłączonej opcji Internet na karcie SIM – konieczny kontakt z operatorem GSM,
  • błędnej konfiguracji profilu internetowego wysłanej przez operatora GSM,
  • wyłączonej opcji Internet w roamingu na karcie SIM podczas wytyczania tras europejskich (w przypadku telefonu na kartę lub mix ¬ u niektórych operatorów GSM działa albo Internet albo rozmowy w roamingu) – konieczny kontakt z Twoim operatorem,
  • zainstalowanego programu antywirusowego, blokującego połączenie z Internetem,
  • blokady przez program ActiveSync w telefonach z systemem Windows Mobile,
  • braku lub bardzo słabego zasięgu sieci operatora, awarii Internetu w zasięgu określonej wieży, BTS lub chwilowej przerwy w świadczeniu usługi transmisji danych GPRS operatora.