Oferta dla firm i instytucjiO nasBiuro prasoweKontaktPomoc
Infolinia: +48 693 331 723

Mam model telefonu, którego nie ma na liście kompatybilnych urządzeń. Czy będę mógł w nim uruchomić aplikację?

Jeżeli masz telefon z Androidem, iOS lub Windows Phone, wyszukaj aplikację w dostępnym sklepie z aplikacjami. Jeżeli nie będziesz jej widział lub nie będziesz mógł jej zainstalować oznacza to, że niestety Twoje urządzenie zostało odrzucone przez naszych testerów, ponieważ aplikacja nie działa na nim stabilnie.

Jeżeli masz inne urządzenie wejdź na stronę getne.pl, zaproponuje ona najnowszą stabilną wersję aplikacji dostępną dla Twojego modelu. Jeżeli tak się nie stanie, wyszukaj swoje urządzenie na liście. W przypadku jego braku odpowiedź na pytanie „dlaczego?” zależy od przyczyny braku Twojego telefonu na liście kompatybilnych urządzeń:

  • jeżeli Twój telefon nie spełnił minimalnych wymagań technicznych (może to dotyczyć szczególnie starszych modeli telefonów), dedykowana wersja NaviExpert nie będzie dostępna; oczywiście możesz spróbować zainstalować na swoim telefonie wersję z innego modelu o podobnych parametrach technicznych i  sprawdzić go korzystając z darmowego 7 dniowego abonamentu testowego, pamiętaj jednak, że w tym przypadku nie gwarantujemy prawidłowego działania aplikacji oraz nie będziemy mogli uwzględnić reklamacji, jeśli dokonasz zakupu usługi,
  • jeżeli Twój telefon jest nowym modelem, który niedawno ukazał się na rynku i cały czas trwają testy sprawdzające poprawność jego działania z aplikacją NaviExpert, prosimy o chwilę cierpliwości; jeżeli model pomyślnie przejdzie testy, natychmiast pojawi się na liście kompatybilnych i będzie można pobrać aplikację z gwarancją poprawności działania w Twoim telefonie.