Oferta dla firm i instytucjiO nasBiuro prasoweKontaktPomoc
Infolinia: +48 693 331 723

Jak zarejestrować się w systemie NaviExpert?

Dla NaviExpert GPS dostępnego w sklepach Google Play (dla Androida), AppStore (dla iOS) oraz Sklepie Windows Phone (dla WP):

Podczas pierwszego uruchomienia aplikacji zostaniesz poproszony o:

  • zaakceptowanie regulaminu usługi - zgoda jest wymagana do uruchomienia aplikacji;
  • podanie adresu e-mail- nieobowiązkowe jednak konieczne jeśli chcesz otrzymać abonament testowy, jeśli podczas pierwszego uruchomienia adres nie zostanie podany (iOS i WP), można także zrobić to w późniejszym czasie, wybierając z menu nawigacji: Narzędzia-Moje dane
  • jeżeli masz iPhona lub telefon z systemem Windows Phone, poprosimy Cię o potwierdzenie podanego adresu email, dlatego zaraz po zainstalowaniu aplikacji i dokonaniu rejestracji sprawdź swoją skrzynkę mailową.

     Potwierdzenie adresu email jest ważne, abyś mógł bez problemu odzyskać usługi w przypadku ich utraty.

 

Dla NaviExpert (pobranego za pośrednictwem strony getne.pl) - rejestracja jest dwuetapowa:

  • W pierwszym etapie poprzez aplikację zainstalowaną za pośrednictwem  strony  http://getne.pl w telefonie tworzysz nowe konto w naszym systemie. Jako nowy Użytkownik otrzymujesz ID i hasło, czyli dane rejestracyjne. Zostaniesz również poproszony o podanie adresu email.  Dzięki temu na swoją skrzynkę elektroniczną otrzymasz informację potwierdzającą  zarejestrowanie konta wraz z przypomnieniem  ID i hasła oraz prośbą o potwierdzenie adresu email.
  • Drugi etap polega na dokończeniu rejestracji na naszych stronach WWW  (https://pay.naviexpert.com/user_registration/)

      Podanie poprawnych informacji zapewni odzyskanie danych rejestracyjnych, w przypadku ich utraty.