Oferta dla firm i instytucjiO nasBiuro prasoweKontaktPomoc
Infolinia: +48 693 331 723

Jak przenieś konto na inny telefon?

Aplikacje z Google Play, AppStore i Sklepu Windows Phone

Jeśli abonament wykupiłeś poprzez sklep Google Play istnieje możliwość przeniesienia usługi wyłącznie na telefon z systemem Android. Ważne, aby podczas pobierania nowej aplikacji na innym telefonie używać w Google Play tego samego adresu mailowego, który został podany podczas pierwszego pobrania aplikacji.

W przypadku systemu iOS konto można przenosić wyłącznie wewnątrz tego systemu operacyjnego, mogąc z jednego abonamentu korzystać jednocześnie na maksymalnie 10 urządzeniach na nim opartych. Pamiętaj, aby przed przenoszeniem usług na nowego iPhona, wybrać na obecnym urządzeniu opcję Zapisz usługi z menu Narzędzia - Usługi. Potem wystarczy, że na nowym urządzeniu zainstalujesz aplikację pobierając ją z AppStore za pomocą tego samego Apple ID.

      Dla systemu Windows Phone usługi użytkownika przypisane są do Live ID użytkownika, jakie podał podczas logowania w sklepie MarketPlace. Gdy instalujesz aplikację na nowym urządzeniu, pamiętaj, aby sklepie podać to samo LiveID.

 

Aplikacje ze strony getne.pl

Jeżeli korzystasz z aplikacji pobranej z getne.pl. Przy pomocy funkcji Przeniesienie konta dostępnej w menu Narzędzia-Moje konto możesz przenieść konto z innego telefonu lub też wprowadzić je ponownie w przypadku instalacji nowej wersji aplikacji. Po wybraniu tej opcji pojawi się okno z polami edycyjnymi ID Użytkownika oraz hasło. Uzupełnij je odpowiednio posiadanym już identyfikatorem Użytkownika i hasłem, po czym zatwierdź polecenie przyciskiem OK. Przy przenoszeniu konta automatycznie przenoszone są też wszystkie usługi, które wykupiłeś oraz wprowadzone Ulubione punkty. Pamiętaj, że numer identyfikacyjny Użytkownika zawsze składa się z dziesięciu cyfr, hasło natomiast z ośmiu.