Oferta dla firm i instytucjiO nasBiuro prasoweKontaktPomoc
Infolinia: +48 693 331 723

Jak odzyskać dane rejestracyjne?

Jeżeli posiadasz aplikację pobieraną ze sklepu Google Play lub AppStore - identyfikatorem jest podany w sklepie adres e-mail. Zalecamy, abyś dokładnie ten sam adres email, na który jesteś zalogowany w Google Play lub AppStore podawał podczas instalacji aplikacji.

Zatem jeżeli utraciłeś usługi zaloguj się w sklepie Google Play lub AppStore za pomocą adresu email, którego używałeś przy poprzedniej instalacji aplikacji. Usługi zostaną odzyskane automatycznie.

Pobierając nawigację na systemie Windows Phone, aby odzyskać Numer ID i posiadane na nim usługi musisz zalogować się w sklepie Market Place za pomocą  Live ID (adres e-mail), którego używałeś przy poprzedniej instalacji.

 

Hasło oraz numer ID, które  identyfikują Twoje konto w aplikacji pobranej za pośrednictwem strony http://getne.pl możesz odzyskać na kilka sposobów:

  • sam numer ID znajdziesz w nawigacji NaviExpert wchodząc z głównego menu w Ustawienia  Moje konto Pokaż ID,
  • przejrzyj swoją skrzynkę pocztową w celu odnalezienia wiadomości email, którą otrzymałeś od nas zaraz po zarejestrowaniu konta, zawiera ona wszystkie potrzebne informacj
  • wykorzystaj  w aplikacji w telefonie opcję Narzędzia  Moje Konto Przypomnij ID i hasło (warunkiem odzyskania hasła jest prawidłowy adres email podany podczas pierwszej rejestracji),
  • skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - skorzystaj z formularza kontaktowego - wyślij do nas prośbę o odzyskanie danych, podając numer seryjny telefonu (numer IMEI, znajdziesz go pod baterią w telefonie).