Oferta dla firm i instytucjiO nasBiuro prasoweKontaktPomoc
Infolinia: +48 693 331 723

Jak mogę sprawdzić, czy do mojego numeru ID został przydzielony abonament?

Po zakupie usługi uruchom aplikację. Nowy abonament będzie widoczny w menu:

  • Android: Narzędzia - Moje konto - Moje usługi
  • iOS: Narzędzia - Usługi - Zakupione
  • WP: Narzędzie - Moje Usługi

Pamiętaj, że przydzielenie abonamentu może chwilę potrwać. Jeżeli nie widzisz na liście usług nowego zakupu, odczekaj około 30 min.  Jeżeli nadal nie otrzymałeś usługi skontaktuj się z nami.

Jeżeli kupowałeś abonament poprzez naszą stronę www.naviexpert.pl, po zakupie poprzez serwis Przelewy24 na podany przez Ciebie adres email otrzymasz potwierdzenie dokonania transakcji.