Oferta dla firm i instytucjiO nasBiuro prasoweKontaktPomoc
Infolinia: +48 693 331 723

Dlaczego w mojej słuchawce Bluetooth/zestawu głośnomówiącego nie słychać komunikatów z aplikacji NaviExpert?

Przyczyny:

  • w przypadku producentów telefonów firm: Sony Ericsson, LG, Samsung, Motorola, HTC i innych – dźwięk wysokiej jakości z aplikacji NaviExpert przekazywany jest na profil A2DP (Advanced Audio Distribution Profile), a nie na profil HFP, na którym działa standardowa słuchawka lub zestaw głośnomówiący. Z tego też powodu dźwięków z NaviExpert nie będziesz słyszeć na urządzeniach korzystających z profilu HPF. Należy sprawdzić czy podłączane urządzenie (słuchawka BT lub zestaw głośnomówiący BT) potrafi odbierać dźwięki z profilu A2DP,
  • większość telefonów firmy Nokia przekazuje wszystkie dźwięki do słuchawki Bluetooth, w tym dźwięki z aplikacji NaviExpert; problem z brakiem komunikatów NaviExpert w słuchawce nie powinien wystąpić,
  • jednokanałowe łącze Bluetooth telefonu jest blokowane przez odbiornik GPS lub inne urządzenie,
  • automatyczna zamiana profilu głośności z Ogólnego na Cichy przy podłączaniu telefonu do zestawu,
  • włączone oszczędzanie energii w niektórych telefonach SonyEricsson w menu Bluetooth → Opcje →  Oszczędzanie energii.