Oferta dla firm i instytucjiO nasBiuro prasoweKontaktPomoc
Infolinia: +48 693 331 723

Czy mogę przenieść licencję z jednego telefonu do drugiego?

Tak, ale na obecną chwilę wyłącznie w ramach konkretnej wersji aplikacji.

  • Jeżeli posiadsza aplikację pobraną z getne.pl zakupiony abonament NaviExpert jest związany z kontem istniejącym w systemie NaviExpert, do którego przypisane są Twoje dane rejestracyjne (ID i hasło). Dzięki temu po skorzystaniu z opcji przeniesienia konta, możesz bez problemu korzystać z usługi na nowym telefonie.
    Przeniesienia konta możesz dokonywać nie częściej niż raz na godzinę.na urządzenie z systemem operacyjny Android, Bada czy też Symbian  oraz jednorazowo i nieodwracalnie na system Windows Phone ( po wypełnieniu formularza na stronie http://www.naviexpert.pl/windowsphone/przenies-usluge) Przed przeniesieniem usługi sprawdź proszę, czy Twój nowy telefon znajduje się na liście telefonów kompatybilnych.
  • Usługę zakupioną poprzez sklep Google Play można przenosić wyłącznie na telefon z  systemem Android z zainstalowaną aplikacją ze sklepu Google Play.   Wówczas istotne jest by pobierając program być zalogowanym  na ten sam adresi e-mail.
  • Usługi zakupione na systemie iOS poprzez sklep AppStore można przenieść wyłącznie w obrębie tego samego systemu operacyjnego. Aby mieć możliwość odtwarzania usług użytkownik musi posiadać konto w iCloud, do którego musi być zalogowany. Jeżeli użytkownik nie posiada takiego konta, wystarczy, że w menu głównym telefonu wybierze Ustawienia – iCloud i utwórz konto. Tworząc konto logujemy się za pomocą Apple ID.
  • Zakupiony abonament NaviExpert na systemie Windows Phone, można przenosić wyłącznie między telefonami z tym samym systemem operacyjnym. Wystarczy by logując się do sklepu Market Place został podany poprawny LiveID ( adres mailowy )