Oferta dla firm i instytucjiO nasBiuro prasoweKontaktPomoc
Infolinia: +48 693 331 723

Czy dokonując zakupu abonamentu w Google Play otrzymam fakturę?

NaviExpert nie wystawia osobnych dokumentów zakupu/faktur poza tymi, które są dostępne w panelu Google kupującego.

Potwierdzenia zakupu i faktury

Po każdym zakupie w Google Play automatycznie otrzymasz e-maila z potwierdzeniem. Jeśli nie możesz go znaleźć, wykonaj poniższe czynności, by odszukać i wydrukować informacje o swoim zamówieniu:

  1. Zaloguj się na swoje konto Portfela Google na komputerze (nie na telefonie ani tablecie) na wallet.google.com/manage.
  2. Kliknij Transakcje w kolumnie po lewej stronie.
  3. Kliknij wybrane zamówienie, by zobaczyć pełne potwierdzenie zakupu. Są to te same informacje, które wysłaliśmy do Ciebie e-mailem zaraz po zakupie.
  4. Skorzystaj z funkcji drukowania w przeglądarce, by wydrukować stronę.

 

Numery zamówień

Każde zamówienie złożone w Google Play – na treści cyfrowe (np. aplikacje na Androida, filmy czy muzykę) i rzeczywiste artykuły (urządzenia i akcesoria) – ma swój unikalny numer. Będziesz go potrzebować, jeśli kiedykolwiek skontaktujesz się z naszym działem obsługi, by uzyskać pomoc. Numer zamówienia znajdziesz w tych miejscach:

  • w potwierdzeniu e-mail wysłanym z Portfela Google zaraz po zakupie
  • w szarym polu „Numer zamówienia” na samym środku strony internetowej, którą otworzysz, wykonując czynności opisane powyżej w sekcji „Potwierdzenia zakupu”
  • jeśli przedmiot kupiony w Google Play jest urządzeniem lub akcesorium, numer zamówienia znajdziesz też w liście przewozowym dołączonym do przesyłki