Oferta dla firm i instytucjiO nasBiuro prasoweKontaktPomoc
Infolinia: +48 693 331 723

Aplikacja uruchamia się i działa bardzo wolno – dlaczego?

Przyczyną wolnego uruchamiania się aplikacji może być:

  • instalacja na karcie pamięci,
  • działanie po EDGE/wyłączone 3G lub 3G+,
  • stary system w telefonie - sprawdź możliwość jego zaktualizowania,
  • od dawna nie wykonywana czynność przywracania ustawień fabrycznych (głównie w telefonach z systemem Symbian); UWAGA: przed skorzystaniem z tej opcji należy zachować najważniejsze dane np. kontakty, wiadomości itp.,
  • mała ilość miejsca w telefonie (usuń niepotrzebne aplikacje z telefonu, skopiuj zdjęcia, pliki mp3 na kartę pamięci),
  • nadpisanie nowej wersji NaviExpert na starą – zaleca się odinstalowanie dotychczasowej wersji  i instalację nowej,
  • mała ilość pamięci operacyjnej (na niektórych telefonach pomaga wyłączenie aplikacji działąjących w tle),
  • włączone jednocześnie kilka aplikacji w telefonie (szczególnie w telefonach z systemem Windows Mobile, gdzie włączenie przycisku: x tylko pozornie wyłącza program).