Naviexpert

NaviExpert

Pobierz i testuj za darmo!

Pobierz Pobierz

05.06.2013

Jak przenieść konto NaviExpert z jednego urządzenia na drugie?

Przeniesienie konta NaviExpert

Kupiłeś nowy telefon i obawiasz się, że stracisz dostęp do swego abonamentu NaviExpert? Chciałbyś korzystać z nawigacji na przemian na smartfonie i tablecie? Dzięki możliwości przeniesienia konta nie ma takiego problemu.

Wielu z Was pyta czy istnieje możliwość przeniesienia konta z wykupionym abonamentem NaviExpert z jednego urządzenia na drugie. Jeżeli działają one na tym samym systemie operacyjnym, nie ma najmniejszego problemu by dokonać takiej operacji. Sprawdźcie jak to zrobić.

Przenoszenie konta NaviExpert między urządzeniami z Androidem

Jeżeli NaviExpert został pobrany z Google Play i tam posiadasz wykupioną subskrypcję, przeniesienie aplikacji z jednego urządzenia na drugie nie stanowi problemu. Wystarczy bowiem, że na nowym urządzeniu zalogujesz się swoim adresem z gmail.com do sklepu Google Play (tym samym, którego użyłeś do pobrania aplikacji na pierwszym urządzeniu) i zainstalujesz Nawigację NaviExpert. Twoja subskrypcja automatycznie będzie dostępna na drugim urządzeniu.

Jeżeli wykupiłeś z Google Play roczną usługę w Nawigacji NaviExepert i chcesz ją przenieść na nowe urządzenie, musisz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta NaviExpert .

Nieco inaczej wygląda procedura przeniesienia konta w wersji pobranej z getne.pl lub naszej strony internetowej www.naviexpert.pl (dotyczy to także systemów Windows Mobile, Bada, Symbian i Java). Aby móc korzystać ze wszystkich wykupionych usług oraz Punktów Partnerskich na nowym urządzeniu, należy pobrać aplikację oraz wybrać na starcie aplikacji opcję Zaloguj podając dotychczasowe ID i hasło. Jeżeli nie pamiętasz swojego ID lub hasła wystarczy, że w urządzeniu z którego dotychczas korzystałeś z NaviExpert wybierzesz w menu aplikacji: Narzędzia –> Moje konto –> Przypomnij dane i wpiszesz adres e-mail podany przy rejestracji. Po krótkiej chwili otrzymasz wiadomość e-mail z przypomnieniem danych do logowania. Po przeniesieniu konta do nowego urządzenia, zostanie ono wyrejestrowane z poprzedniego urządzenia. Jeżeli chcemy z powrotem wrócić do starego urządzenia wybieramy w nim Narzędzia –> Moje konto –> Przeniesienie konta i wpisujemy nasze ID oraz hasło.

Przenoszenie konta NaviExpert między urządzeniami Apple

Wykupując subskrypcję NaviExpert w AppStore uzyskujemy możliwość korzystania z aplikacji na maksymalnie 10 urządzeniach. Potrzebne jest do tego Apple ID oraz konto iCloud. Dzięki tej usłudze możemy korzystać z NaviExpert na dowolnym urządzeniu, na którym użyjemy tego samego Apple ID, z którego została pobrana aplikacja i opłacona usługa – wystarczy, że po wykupieniu usługi zapiszemy ją na iCloud. Aby tego dokonać, w aplikacji wybieramy opcję Narzędzia –> Zapisz/Odtwórz usługę. Po kliknięciu informacja o wykupionym abonamencie zostanie zapisana na iCloud. Aby skorzystać z niej na innym naszym urządzeniu, instalujemy na nim aplikację NaviExpert z AppStore, korzystając z tego samego Apple ID. Po uruchomieniu aplikacji na nowym urządzeniu wybieramy ponownie opcję Zapisz/Odtwórz usługę.

Przenoszenie konta NaviExpert między urządzeniami z systemem Windows Phone

Tak jak w przypadku wersji z Google Play, przenoszenie konta NaviExpert między urządzeniami z systemem Windows Phone odbywa się automatycznie dzięki przypisaniu aplikacji do naszego Live ID. Logując się na nowym urządzeniu do sklepu Windows Phone za pomocą tego samego Live ID, którego użyliśmy do pierwszej instalacji aplikacji, wykupione usługi zostaną automatycznie przeniesione do nowo zainstalowanej aplikacji.

Przenoszenie konta NaviExpert między różnymi systemami

NaviExpert pobrany z Google Play oraz AppStore nie posiada pola na wpisanie ID i hasła. Oznacza to, że nie ma możliwości przeniesienia naszych usług np. z wersji pobranej z getne.pl na nowego iPhone’a. Zabraniają tego regulaminy marketów, które zakazują migracji usług z innych źródeł.

Istnieje wyłącznie możliwość przeniesienia usługi wykupionej dla aplikacji pobranej ze strony getne.pl na urządzenia z systemem Windows Phone. Aby przenieść usługi wystarczy skorzystać z formularza migracji zamieszczonego na stronie http://www.naviexpert.pl/windowsphone/przenies-usluge .


Podobne wpisy

29.03.2024 | Aktualności drogowe

Wielkanocne podróże. Wiemy jak wyglądały...

30.01.2024 | Nawigacja NaviExpert

Podsumowanie 2023 roku w NaviExpert

21.12.2023 | Aktualności drogowe

„Driving home for Christmas”?...

01.12.2023 | Aktualności drogowe

Odcinkowy pomiar prędkości [LISTA miejsc]

25.11.2023 | Aktualności drogowe

Kierowcy pod czujnym okiem kamery [LISTA...

27.10.2023 | Aktualności drogowe

1 listopada na polskich drogach