facebook
naviexpert

NaviExpert

Pobierz i testuj za darmo!

Pobierz pobierz
Testy alfa NaviExpe...
 
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Testy alfa NaviExpert na Android Auto

Strona 25 / 39

MarkusD
Posty: 50
(@markusd)
Trusted Member

Propozycja trasy... zawracamy na A1?
Węzeł Knurów od strony Gliwic...

Odpowiedz
2 Odpowiedzi
MarkusD
(@markusd)

Trusted Member
Posty: 50

Akurat tutaj wrzuciłem zrzut z ekranu telefonu bo jechałem do pracy samochodem służbowym a dzień wcześniej swoim i na Android Auto był ten sam efekt, propozycja zawracania na Autostradzie.

Odpowiedz
Aga NE
Admin
(@aga-ne)

Estimable Member
Posty: 143

Dzięki, poprawiliśmy już ten błąd na mapie.

Odpowiedz
marekwar
Posty: 110
(@marekwar)
Estimable Member

Dzisiejsza trasa Busko-Zdrój do Łodzi bez żadnych problemów. Ani jednej zwiechy. Nawet w jednym miejscu była informacja o aktywnym radarze której Yanosik nie podał. Najbardziej drażni jakość głosu ale to jesy znany problem. Głos z Yanosika przez ten sam kanał audio jest bez zastrzeżeń.
Stabilność wersji beta to duża przewaga nad Automapą, której wersja użytkowa cały czas u mnie się wiesza.

Odpowiedz
dymeq
Posty: 9
(@dymeq)
Active Member

Kolejne setki kilometrów o kolejne uwagi:
- mapa dziwnie się zachowuje przy przełączaniu z trybu nicnego na dzienny, tzn. na moment robi się jakby czarno biała
- również zaobserwowałem dramatycznie długie wyznaczanie trasy (wczoraj i dziś) mimo dobrej jakości internetu
- czasami po wydaniu polecenis głosowego "prowadź do xxx" ten odpowiada, że wyznacza trasę, a nic się nie dzieje lub zadzieje się dopiero po kilku/kilkunastu sekundach (wysłałem zgłoszenie wczoraj o 9,27
- podczas rozmowy telefonicznej znikają dźwięki 🙁
- kiedy kolejna wersja?

Odpowiedz
1 Odpowiedz
Aga NE
Admin
(@aga-ne)

Estimable Member
Posty: 143

Podczas rozmowy dźwięki będą znikać - tym zarządza Android&zestaw audio w samochodzie, nie mamy na to wpływu.
Przechodzenie trybu dzieńnoc - kwestia widocznego przeładowywania stylu, temat do optymalizacji.
Długie wyszukiwanie - niestety przy frazach które przekazuje asystent, które mają dodatkowe parametry takie jak kod, współrzędne itd. wyszukiwanie trwa dłużej. Badamy temat i możliwości optymalizacji.
Co do całkowitego braku wyszukiwania po wyborze przez asystenta - dzięki za zgłoszenie, raport sprawdzimy.
🙂

Odpowiedz
pawelll
Posty: 197
(@pawelll)
Estimable Member

Po dzisiejszych ok 500 km dwie uwagi:
- nadal jest problem (być może wykraczający poza NE, także może w AA lub samochodzie) z zarządzaniem dźwiękami, kanałami audio itp. Dzisiaj po którymś komunikacie z NE zniknął mi dźwięk z Apple Music (pod AA), nagranie leciało dalej- nie było tylko dźwięku. Po przejściu na odtwarzacz audio (też pod AA) dźwięk był. Dźwięk z AM wrócił dopiero po procedurze "wsiąść i wysiąść jeszcze raz" czyli po godzinnym postoju.
- dziwny problem (niedoróbka?) z trasami alternatywnymi. Pojechałem celowo w znanym miejscu w trasę alternatywną (+1 min, +2km) bo lepsza nawierzchnia. Przez kilka km usilnie kazał mi zawracać na kolejnych skrzyżowaniach nawet gdy alternatywa była już dużo lepsza (-8 min). Poddał się dopiero gdy już nie było skrzyżowańw okolicy i wtedy nagle czas dojazdu spadł o 9 min. Niestety z powodu dużego ruchu i braku warunkównie byłem w stanie się zatrzymać żeby zrobic zdjęcie.

Odpowiedz
1 Odpowiedz
Aga NE
Admin
(@aga-ne)

Estimable Member
Posty: 143

Odnośnie dźwięków - wydaje mi się, że to temat niezależny od NE. Czasami testując NE, czy też inne aplikacje na AA zdarza się, że Spotify nagle "gubi dźwięk". Pomaga przełączenie na radio i powrót do AA.

Odpowiedz
Lge
Posty: 10
 Lge
(@lge)
Active Member

Wersja beta straciła dane o wykupionych usługach (wykupione do 7-5-2023) i nie wyświetla tego na ekranie AA. Powinniście wyświetlanie takich komunikatów dodać ASAP bo nie wiadomo czy telefon stracił zasięg czy macie błąd. Słabe to strasznie bo z jednej strony powinienem odinstalować wersję ze sklepu, a wersja beta ma dziwne błędy. Całe szczęście w tym naviexpert od dawna nie jest u mnie nawigacją pierwszego wyboru

Odpowiedz
2 Odpowiedzi
Lge
 Lge
(@lge)

Active Member
Posty: 10

beta przestała działać przez to, że nie potrafi rozpoznać wykupionej usługi. Nie ma jak testować

Odpowiedz
Aga NE
Admin
(@aga-ne)

Estimable Member
Posty: 143

@lge odezwij się na priv lub aatesters@naviexpert.pl z podaniem adresu mailowego na którym masz utworzone konto w apce. Sprawdzimy co się stało z usługą.

Odpowiedz
Strona 25 / 39
Udostępnij: