Zrobiłem w ostatnim czasie dwie długie trasy (2x 520km) na nieznanych odcinkach. I wyraźnie brakuje podstawowych w takich przypadkach funkcjonalnosci- wyszukiwania stacji benzynowych, MOP itp. Kiedy wreszcie??
Pobierz i testuj za darmo!
Zrobiłem w ostatnim czasie dwie długie trasy (2x 520km) na nieznanych odcinkach. I wyraźnie brakuje podstawowych w takich przypadkach funkcjonalnosci- wyszukiwania stacji benzynowych, MOP itp. Kiedy wreszcie??
No niestety paru rzeczy brakuje. Zapamiętywanie ustawień dźwięku działa i jest super.
Co się u mnie zmieniło. Na razie testowałem po kabelku z Kia, ale nowym telefonem, Samsung S22, uśpienia wyłączone dla NE. Telefon bardzo wydajny. Powinno wszystko ładnie śmigać, najnowsza wersja NE i jednak odświeżanie płynne nie tylko na Honor/Huawei/Xiaomi/inne chińskie.
Jak na Honor to brakowało wydajności i telefon mulił przez co AA zrywało przez przeciążenie pewnie, ale! Tam wskaźnik auta jechał płynnie, ale skokami, dociągał, stop, dociągał i stop.
Teraz na S22 mam brak płynnego ruchu tylko klatkowanie, szarpanie, ogólnie wygląda to słabo, ale jak pisałem, w nawigowaniu estetyki nie potrzebuję, ważne by to działało. Tu jedynie pozostaje niesmak i wrażenie estetyczne, niestety ciężko będzie mi pokazać komuś NE i powiedzieć - patrz jak fajnie wygląda, bo teraz wygląda praca wskaźnika pojazdu bardzo źle.
Na pewno z samym GPS mi się poprawiło i dokładność mam lepszą na nowym telefonie.
Czarną mapę tez miałem kilka razy na nowej wersji, ponad to kilka razy było, że AA się zwiesza. Co w poprzedniej wersji NE nie było (dźwięk gra ze Spotify)
Ciekawa sprawa z tymi skokami. Mam telefon, który był bardzo mocny już dawno: Samsung Galaxy S10+ (nie widzę żadnego powodu, by go zmieniać). Nie tylko NE i NE przez AA, ale w ogóle nigdy nic się nie zawiesiło i wszystko zawsze działa płynnie. Na AA mam domyślną rozdzielczość i do tego używam łączności przez AAwireless - nic nie przeszkadza.
Może jedynym wyjątkiem była AM, która sama z siebie działała niewielkimi skokami na telefonie, ale to było w czasach, gdy jeszcze nie było za dużo mowy o AA.
Jednocześnie prawie zawsze idzie dźwięk z telefonu, albo z radia internetowego (akurat używam Scrobble FM, ale to nieistotne), albo dźwięk ze stron internetowych przez przeglądarkę (Firefox). NE ma wyciszone dźwięki za wyjątkiem komunikatów, da się przeżyć. To obciąża telefon tak, że zasilanie (indukcyjne, 15W) troszkę przewyższa lub lekko nie nadąża za zużyciem energii.
W ostatnim czasie zacząłem obserwować też u siebie "skoki" mapy przy ruchu. Może nie dramatyczne ale zauważalne. Wcześniej tego nie było.
Nie jest to związane z przegrzaniem itp.
14.5.0 (m) Beta, po aktualizacji 7.10.2022 nie mogę korzystać z NE na AA w ogóle. Po zaplanowaniu trasy nawigacja działa około 1 min po czym powoduje rozłączenie Android Auto z komunikatem "Rozłączono Android Auto - błąd komunikacji" (lub coś podobnego). Muszę wtedy odłączyć kabel USB i podłączyć ponownie. Problem jest powtarzalny w 100%. Resetowałem infotainment i telefon - bez zmian. Wyłączyłem zarządzanie energią dla NE - też bez zmian.
Mój zestaw: Samsung Galaxy S9 + R-Link 2 (Renault).