facebook
naviexpert

NaviExpert

Pobierz i testuj za darmo!

Pobierz pobierz
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Testy alfa NaviExpert na Android Auto

Strona 34 / 39

ag198
(@ag198)
Aktywny Użytkownik

U mnie NE dystans 950km pobrało 568 MB

0
Odpowiedz

Odpowiedz
Lucky21
(@lucky21)
Aktywny Użytkownik

Cześć. Podpowiedzcie proszę. W ustawieniach wydaję sie, że jest wszystko jak trzeba. Podczas wytyczania trasy w aplikacji pokazuje 3 opcje do wyboru. Niestety podczas wytyczania trasy bezpośrednio w AA wybiera sam według domyślnego ustawienia w aplikacji. Czy jest opcja aby po podłączeniu do AA również pokazywał 3 trasy so wyboru ?

Odpowiedz
2 Odpowiedzi
pawelll
(@pawelll)

Szanowany Użytkownik

Na dzisiaj nie. Czy będzie taka możliwość w docelowej wersji? Pewnie by się przydała.

Odpowiedz
Aga NE
Admin
(@aga-ne)

Użytkownik

Dokładnie, tak jak Paweł mówi - teraz nie ma takiej opcji, ale jak najbardziej planujemy ją wprowadzić na późniejszym etapie.

Odpowiedz
dymeq
(@dymeq)
Aktywny Użytkownik

Nie wiem czy to przypadek czy tak było wcześniej, ale po ostatniej aktualizacji wyznaczanie tras głosowo działa jeszcze gorzej niż działało wcześniej. Oki, wiemy już że najlepiej podawać adres zamiast sklepu (np. Prowadź do Media Expert Tomaszów Mazowiecki), to było wielokrotnie wałkowane, ale dzisiaj miałem ochotę odinstalować to i wrócić do GM, gdyż każda komenda z podaniem konkretnego adresu zwróciła "brak wyników". Przykłady: "Opolczyka 17 Łódź", czy "Wieniawskiego 128 Łódź" zwraca brak wyników. I kilka innych konkretnych adresów również. W połączeniu nieustająco z masakrycznie długim czasem wyszukiwania sprawia, że aplikacja jest dla mnie nieużywalna, gdy dziennie wyznaczam dziesiątki adresów, gdzie 3/4 to "brak wyników". Zaznaczam, że chodzi o konkretne adresy.

Pytania:
- czy coś robiliście z tym przy ostatniej aktualizacji czy to moje wrażenie, że jest gorzej ze zwracaniem adresów?
- jaki priorytet ma u was naprawa wyszukiwania adresów?
- jaki priorytet ma poprawa szybkości wyszukiwania?

Mjszę to wiedzieć bo kończy mi się abonament i nie widzę sensu przedłużania, gdyż z w/w powodów dla mnie apka jest nieużywalna

Kolejna kwestia to dźwięki - mówiliście, że podczas rozmów nie da się, bo ograniczenia Google. Tylko jakim cudem Yanosik sobie z tym ograniczeniem poradził? Przyjżyjcie się bardziej dźwiękom.

Odpowiedz
4 Odpowiedzi
Aga NE
Admin
(@aga-ne)

Użytkownik

Dzięki za zgłoszone przypadki z searchem, sprawdzamy je.

Odpowiadając na Twoje pytania:
1. Nic nie zmienialiśmy w searchu.
2. Oba tematy mają wysoki priorytet - zajmować będziemy się tym w tym kwartale.

Odnośnie dźwięków i Yanosika, że się nie da, a się da, to możesz przybliżyć? Bo nie do końca wiem o co chodzi.

Odpowiedz
dymeq
(@dymeq)

Aktywny Użytkownik

Aga, chodzi o wskazówki głosowe podczas rozmowy telefonicznej. Kilka stron wcześniej pisałaś, że się nie da

Odpowiedz
Aga NE
Admin
(@aga-ne)

Użytkownik

Faktycznie, z tego co widzę Yanosik korzysta z dodatkowych kanałów audio (kanał alarmów, etc.) oraz wykorzystuje dodatkowy permission na wykonywanie połączeń aby korzystać z tej funkcji, ma to w ustawieniach dodatkowych. W najbliższym czasie nie planujemy zmian w tym zakresie, ale może w dalszej przyszłości.

Odpowiedz
pawelll
(@pawelll)

Szanowany Użytkownik

Może być później ale być powinno. Przede wszystkim chodzi o ostrzeżenia (np. fotoradary, czy przekroczenie limitu prędkości) w czasie rozmowy telefonicznej. Wtedy najłatwiej się zagalopować.

Odpowiedz
marekwar
(@marekwar)
Szanowany Użytkownik

Potwierdzam, że przy całkowitym braku Internetu pokazuje się odpowiedni komunikat.
Jedynie gdy internet jest bardzo słaby Naviexpert nadal próbuje go wykorzystać, co kończy się porażką. GM w tym samym czasie tnie do wersji off-line (o ile jest mapa off-line) a Yanosik melduje o utraceniu połączenia z serwerem.
Przy okazji pytanie - czy dla wersji beta normalne jest zachowanie, że po restarcie telefonu lub wyczyszczeniu pamięcie Naviexpert znika z listy aplikacji Android Auto i nie widać go na ekranie samochodu? Ponowne pojawienie się jest u mnie możliwe po odpaleniu apki na telefonie.

Odpowiedz
2 Odpowiedzi
Aga NE
Admin
(@aga-ne)

Użytkownik

Ja na tym samym telefonie nie mam tego problemu, ale też nie czyszczę cały czas danych apki/nie wyłączam telefonu, więc jeszcze to sprawdzimy.

Odpowiedz
marekwar
(@marekwar)

Szanowany Użytkownik

To nie chodzi o czyszczenie danych aplikacji tylko zwykłe zamknięcie aplikacji wirtualnym klawiszem "zamknij wszystkie".
Nawet jak tego nie zrobię to telefon wyrzuca aplikacje z tła i Naviexpert ginie z AA.

Odpowiedz
marekwar
(@marekwar)
Szanowany Użytkownik

Wczoraj przejechałem prawie 400km z Kluszkowców (Zalew Czorsztyński) do Łodzi.
Nie było żadnego problemu, żadnych zawieszeń aplikacji. Moim zdaniem ostatnia wersja nadaje się już do oficjalnej publikacji mimo braku niektórych funkcji.
Ponawiam przy okazji prośbę o przyjrzenie się tematowi usuwania Naviexperta z listy AA.
Wczoraj wyłączyłem i włączyłem telefon podczas postoju i jak zawsze nie ujrzałem już ikony Naviexperta na ekranie Android Auto. Musiałem odłączyć telefon i uruchomić aplikację na telefonie.
Być może to wina Google AA - podobnie znikała ikona Google Maps kilka tygodni temu po jednej z aktualizacji.

Odpowiedz
Strona 34 / 39
Udostępnij: