facebook
naviexpert

NaviExpert

Pobierz i testuj za darmo!

Pobierz pobierz
Testy alfa NaviExpe...
 
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Testy alfa NaviExpert na Android Auto

Strona 19 / 39

pab567
Posty: 127
 pab567
Twórca tematu
(@pab567)
Estimable Member

Przy okazji też u mnie na Mazda CX-30 działa poprawnie automatyka przełączania dzień/noc.

Odpowiedz
Crazy2006
Posty: 1
(@crazy2006)
New Member

Przełączanie noc/dzień działa, poprawiła się stabilność. Testowane na bezprzewodowym AA - Carfisi/AA Wireless

Odpowiedz
Michal1983
Posty: 124
(@michal1983)
Estimable Member

Jak się uruchomi aplikację przed podłączeniem do Android Auto to po podłączeniu pojawia się ekran z informacją o podłączeniu z Android Auto i przyciskiem wyślij raport. Jeżeli uruchomi się aplikacje w telefonie po podłączeniu do systemu multimedialnego z Android Auto i pewnie uruchomieniu w AA NE to ten ekran się nie pojawia na wyświetlaczu telefonu tylko standardowa lista ostatnio używanych lokalizacji, ale w obu przypadkach aplikacja w Android Auto działa dobrze.

Odpowiedz
Mentos11
Posty: 36
(@mentos11)
Eminent Member

Siemka na nowym forum 🙂
JAk narazie wszystko działa w NE.
Mam pytanie czy sterownie komunikatami z przycisku musi wyswietlać okno wyboru, czy nie moze po prostu być to przełączny przycisk, kazde dotknięcie zmienia profil komunikatów?
Drugie pytanie dotyczy przycisku wyszukiwania ma on sens gdy stoję z zaciagniętym ręcznym bo wtedy wyświetla się klawiatura ale podczas jazdy jest on zupelnie niepotrzebny bo trzeba kożystać z wyszukiwarki głosowej Googla, czy można zamenić ten przycisk "lupki" na "Asystenta Googla" ?
Pozdr. Mentos11

Odpowiedz
3 Odpowiedzi
Michal1983
(@michal1983)

Estimable Member
Posty: 124

Też uważam, że przełączany przycisk jest lepszy od listy wyboru, która pozwala co prawda wybrać konkretny tryb, ale wymaga większej uwagi od kierowcy.

Odpowiedz
lchmiel
(@lchmiel)

Estimable Member
Posty: 135

Ja również wolałem przycisk z trzema stanami, byłby dobry. O ile AA i Google dopuszczają taki obiekt.

Odpowiedz
Aga NE
Admin
(@aga-ne)

Estimable Member
Posty: 143

Z tego co pamiętam pokazanie tego ekranu z opcjami sterowania dźwięku było konieczne (wymóg Googla), ale upewnie się jeszcze.
Odnośnie lupki - mówisz o widoku z często używanymi? Nie w każdym pojeździe klawiatura jest blokowana gdy jedziemy + nie możemy wrzucić tam asystenta głosowego niestety.

Odpowiedz
Ludi
Posty: 3
 Ludi
(@ludi)
New Member

Działa stabilnie, widzi ograniczenia prędkości, informuje o przekroczeniach, działa zmiana głosu, wyszukuje płynnie nową trasę.
Co do uwag. Czcionka na ekranie wczędzie wyraźna.
1. Ustawienie trasy w navi na smartfonie przenosi ją do auta, ale na ekranie w aucie nadal jest lista ostatnio wynranych celów i nie znika. Aby poptawnie działał, trzeba wybrać cel na ekranie w aucie.
2. Brakuje mi stałej informacji, jaki w miejscu gdzie jestem jest limit prędkości, a miejsce na taki znak drogowy jest w miejscu informacji o odległości i czasie dojazdu.
3. Super, że są pokazane 2 manewry, najbliższy i kolejny, ale przy kolejnym też (podobnie jak jest przy najbliższym) przydałaby się informacja o odległości do niego, choćby po to, aby przy najbliższym manewrze wiedzieć, na jakim pasie się ustawić i czy od razu, czy mamy jeszcze czas.
4. Gdy zbliżam się do ostatniego manewru, to jako kolejny manewr, nie ma informacji cel podróży, a po wykonanie ostatniego manewru, chociaż do przejechania mam jeszcze 500 m, na ekranie jest komunikat cel podróży. Oczywiście komunikaty działają głosowe poprawnie i mówią że jeszcze 500 m, ale napis mówi cel podróży, tak jakbym już go osiągnął.

To chyba tyle z pierwszych testów.
Ogólnie bardzo pozytywnie.

Acha, Przy przechodzeniu z telefonu na Android, na ekranie dwa razy zdarzyło się, że miałem czarny ekran czyli nie widziałem mapy. Były widoczne obie informacje na czarnych prostokątach ale mapy nie było, komunikaty głosowe również działały.

Odpowiedz
2 Odpowiedzi
Aga NE
Admin
(@aga-ne)

Estimable Member
Posty: 143

Cześć @ludi 🙂
Dzięki za testy, a więc tak:
1 - właśnie pracujemy nad tym błędem. Ze względu na stabilność aplikacji na razie będziemy zamykać trasę ułożoną w aplikacji mobilnej, będzie można ją ponownie wybrać po połączeniu z AA z góry listy często używanych. W kolejnych krokach będziemy chcieli to rozpracować lepiej - dodać opcję kontynuacji trasy, a docelowo, w najlepszym rozwiązaniu automatyczną kontynuację trasy na AA. Niestety takie rozwiązanie generuje dużo błędów i komplikacji, dlatego w tej wczesnej wersji aplikacji zdecydowaliśmy się z tego zrezygnować.
2 - jest to kolejna funkcjonalność którą planujemy dodać.
3 - Aktualnie porządkujemy temat manewrów, aby wyświetlał się spójnie z logiką w aplikacji mobilnej. Wg. dotychczasowych zasad które stosowaliśmy, drugi manewr wyświetlamy tylko wtedy, gdy następował on w krótkim dystansie po pierwszym manewrze (do 500m), właśnie jako dodatkowe wsparcie przy zajmowaniu optymalnego pasa ruchu. Tak też zostanie to dopracowane w wersji na AA.
4 - jesteśmy w trakcie poprawy tego błędu.

Odnośnie czarnej mapy - w takiej sytuacji możesz wysłać raport błędu z ekranu aplikacji mobilnej + dać mi znać na priv / na aatesters@naviexpert.pl z podaniem adresu mailowego z apki / datą / opisem sytuacji - sprawdzimy co się stało.

Odpowiedz
Ludi
 Ludi
(@ludi)

New Member
Posty: 3

Kolejna trasa.
Navi działa płynnie bez żadnego problemu pokazuje trasę, po zmianie trasy przelicza trasy poprawnie komunikaty na trasie poprawne, ograniczenia również. poprawnie pokazuje zjazdy, naprawdę nie ma się do czego doczepić.
Widzę że zniknęła już informacja przy ostatnim manewrze i nie ma już pustego miejsca pod nim. Natomiast po tym ostatnim manewrze nadal komunikat brzmi Jesteś u celu mimo że do celu kilkaset metrów.

Odpowiedz
Strona 19 / 39
Udostępnij: