NaviExpert

Pobierz i testuj za darmo!

Pobierz

Pomoc

Czy dokonując zakupu abonamentu w Google Play otrzymam fakturę?


NaviExpert nie wystawia osobnych dokumentów zakupu/faktur poza tymi, które są dostępne w panelu Google kupującego.

Potwierdzenia zakupu i faktury

Po każdym zakupie w Google Play automatycznie otrzymasz e-maila z potwierdzeniem. Jeśli nie możesz go znaleźć, wykonaj poniższe czynności, by odszukać i wydrukować informacje o swoim zamówieniu:

  1. Zaloguj się na swoje konto Google na komputerze i skorzystaj z Centrum Płatności Google Play (wejdź na stronę https://payments.google.com).
  2. Kliknij Subskrypcje i usługi w kolumnie po lewej stronie, następnie opcję Wyświetl Zakupy.
  3. Kliknij wybrany zakup, by zobaczyć pełne potwierdzenie. Są to te same informacje, które wysłaliśmy do Ciebie e-mailem zaraz po zakupie.
  4. Skorzystaj z funkcji Pobierz fakturę VAT.

Identyfikator transakcji

Każde zamówienie złożone w Google Play na treści cyfrowe (np. aplikacje na Androida, filmy czy muzykę) – ma swój unikalny numer. Możesz go potrzebować, jeśli kiedykolwiek skontaktujesz się z naszym działem obsługi, by uzyskać pomoc w sprawie realizacji zamówienia. Identyfikator transakcji znajdziesz w tych miejscach:

  • w potwierdzeniu e-mail wysłanym z Portfela Google zaraz po zakupie,
  • w szczegółach zamówienia w bocznym panelu w Centrum Płatności Google https://payments.google.com.
« Wróć do wyszukiwarki

Zobacz podobne