facebook
naviexpert

NaviExpert

Pobierz i testuj za darmo!

Pobierz pobierz
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Testy NE beta (14.x

Strona 11 / 27

hardtmuth
Posty: 74
(@hardtmuth)
Trusted Member

Nowe problemy. Ostatnio bardzo często głosowo nie mogę wybrać celu. Dyktuję, G przyjmuje głosowo zaraz powinno się wyświetlić w NE na liście do wyboru, i reset NE, wraca do ekranu głównego z częstymi celami. Nie zdąży się pojawić ani razu lista celów w oparciu o wyszukiwanie. Zdąży zrobić reset.

Raz też był problem brak GPS, nie mogłem też wyznaczyć przez to trasy. Reset, ubijanie apki nie pomagało.
Raz przy takim resetowaniu aplikacji i głosowym dyktowaniu wysłałem zgłoszenie/raport z ekranu głównego.

Próba ubicia w liście aplikacji procesu i ponowna próba wyszukania adresu nic nie dawała, NE się zamykał i otwierał na nowo. Z bólem - raz skorzystałem z GM ;).

Szarpanie na trasie jest cały czas, ale też potrafi płynnie działać. Nie zauważyłem poprawy przy pracy z pływająca ikonką włączona.

Wczoraj miałem też 1x czarny ekran, brak mapy. Przeładowanie AA (odłączenie/podłączenie kabla pomogło).
Inna sprawa, że dość często muszę odblokować telefon po podłączenia od kabelka, by NE się załadował, a na pewno załadował szybciej. Odblokowanie prawie natychmiast pokazuje NE, a tak mam ciemny ekran (ale to nie zawsze).

Duża kumulacja, ale używam cały czas, czasami kilka h dziennie i nie było czasu ostatnio na forum wskoczyć opisać co i jak.

Odpowiedz
marekwar
Posty: 110
(@marekwar)
Estimable Member

Też mam problemy, głównie ze zrywaniem połączenia. Jest to ponoć wina ostatniej wersji Android Auto i ma to być wkrótce naprawione.

Odpowiedz
Michal1983
Posty: 124
(@michal1983)
Estimable Member

Ja tam już pisałem o przegrzewaniu się i wyłączaniu telefonu, szybkim zużyciu baterii, 3 godziny jazdy i bateria wyczerpana. Też się nic w tej kwestii nie zmienia.

Odpowiedz
tomasz.zbronski
Posty: 16
17 Odpowiedzi
Michal1983
(@michal1983)

Estimable Member
Posty: 124

Wersje aplikacji dla operatorów wychodzą później ponieważ wymagają dostosowania do ich potrzeb. Dla użytkujących podstawową wersję to żadna rewelacja.

Odpowiedz
tomasz.zbronski
(@tomasz-zbronski)

Active Member
Posty: 16

Nie bardzo rozumiem. Używam ogólnodostępnej wersji i w AA nie posiadam w/w opcji.

Odpowiedz
Michal1983
(@michal1983)

Estimable Member
Posty: 124

Może dlatego bo te opcje były w wersji beta.

Odpowiedz
tomasz.zbronski
(@tomasz-zbronski)

Active Member
Posty: 16

Nie rozumiemy się. Wersja od operatora (która wychodzi później), ma funkcje których nie posiada wersja główna (nie interesuje mnie beta).
Moje pytanie brzmi dlaczego?

Dodatkowo według mnie, nie oszukujmy się, wersja dostępna na AA jest nieakceptowalna. Mamy 09.2022.

Odpowiedz
Michal1983
(@michal1983)

Estimable Member
Posty: 124

Wersja beta 14.1 wprowadzała już możliwość zgłaszania i potwierdzania zgłoszeń. Wydana była w połowie lipca. Nie wiem czy od tamtej pory pojawiła się i kiedy jakaś oficjalna wersja, która zawierała tą opcję.

Odpowiedz
marekwar
(@marekwar)

Estimable Member
Posty: 110

Tak. W sklepie jest wersja 14.3.0 z tą opcją.

Odpowiedz
pawelll
(@pawelll)

Estimable Member
Posty: 197

Na jakiej podstawie kolega twierdzi, że jest nieakceptowalna skoro jej nie używa (jakoże nie lubi wersji beta)?

Z jednej strony trochę się dziwię lekkiemu zastojowi bo po kilku drobnych zmianach/uzupełnieniach wersja z AA mogłaby już spokojnie pójść jako komercyjna (oczywiście do dalszego rozwoju).
Z drugiej strony jednak trochę mnie dziwi lekko bezproduktywne malkontenctwo niektórych 🙂

Odpowiedz
marekwar
(@marekwar)

Estimable Member
Posty: 110

Przecież jest komercyjna w sklepie. Jeżdżę na niej bo wcześnie wycofałem się z beta testowania.

Odpowiedz
marekwar
(@marekwar)

Estimable Member
Posty: 110

Przecież jest wersja komercyjna w sklepie. Jeżdżę na niej bo wcześniej wycofałem się z beta testowania.

Odpowiedz
tomasz.zbronski
(@tomasz-zbronski)

Active Member
Posty: 16

Na następującej podstawie: brak informacji głosowych o fotoradarach/kontrolach, brak informacji o aktualnie dopuszczalnej prędkości, problemach z dźwiękiem (kanał dźwięku ten sam co muzyka. Muzyka gra głośniej, komunikaty są za głośne). Wszelka konkurencja: AM, Sygic, TomTom, Waze oraz GM używają osobnego kanału. Brak możliwości wyboru tras jak z aplikacji (głównymi, omijaj płatne). Nie wypowiem się co do stabilności działania aplikacji, ponieważ jeżdżę na aplikacji uruchomionej na telefonie, ponieważ ta jest w pełni funkcjonalna. Na takiej podstawie tak twierdzę. Dodatkowo chciałbym płacić za pełnoprawną aplikację a nie wersję beta.

Odpowiedz
marekwar
(@marekwar)

Estimable Member
Posty: 110

Wersja komercyjna na AA jest stabilna. Mi najbardziej brakuje ikony ograniczenia prędkości i wyboru tras alternatywnych dotknięciem, choć są one pokazywane.
Brak osobnego kanału głosowego dla nawigacji jest też dużym brakiem.

Odpowiedz
pawelll
(@pawelll)

Estimable Member
Posty: 197

Chyba mam coś zepsute bo mam głosowe komunikaty o radarach. Info o prędkości dopuszczalnej też (choć może w nie najbardziej czytelnej wersji). Co do kanałów dźwięku to robiłem dość skrupulatne testy, problem o którym piszesz występuje przy źródłach dźwięku z AA. Przy innych źródłach jest niezależna regulacja głośności (Octavia4).
Ostatnie 2 wersje beta są stabilne.
Co do wyboru tras i punktów pośrednich - opisywałem kiedyś moje propozycje jak mogłoby to działać i tu faktycznie jest brak. Inna sprawa że konkurencja też w zakresie wyboru tras nie daje za dużo.
Generalnie wersję AA wszystkich nawigacji (włącznie z GM) są ograniczone funkcjonalnie.

Odpowiedz
marekwar
(@marekwar)

Estimable Member
Posty: 110

Do tej pory w GM nie ma ikony dopuszczalnej i rzeczywistej prędkości. Ma ją za to Automapa na AA ale nie używam jej bo ciągle mam zwiechy na komercyjnej navi.
Tu chodzi o stałą ikonę/ wskaźnik prędkości a nie przesuwające się po drodze znaki ograniczeń. To zupełnie coś innego.

Odpowiedz
pawelll
(@pawelll)

Estimable Member
Posty: 197

Wiem o co chodzi z ikonami prędkości 🙂

Tak jak pisałem - niestety w tej chwili wszystkie nawigacje pod AA są lekko niedorobione. Trochę z winy autorów trochę z powodów ograniczeń Google. Przetestowałem chyba wszystkie dostępne i do każdej mogę napisać szereg uwag 🙂

Swoją drogą po ostatnich zmianach ekologicznych GM wytycza trasy jeszcze dziwniej i pomija oczywiste, szybsze ale sporo dłuższe.

Odpowiedz
tomasz.zbronski
(@tomasz-zbronski)

Active Member
Posty: 16

Niestety, ale w zasadzie wszystkie aplikacje do nawigacji pod AA są ograniczone. Rozumiem, iż ma to związek z tym aby skupić się na prowadzeniu samochodu. Z drugiej jednak strony na urządzeniu mobilnym wszystko działa co zostało zaimplantowane w aplikacji, użytkownik akceptuje regulamin.
Dla mnie osobiście numerem jeden w Polsce jest Naviexpert, ale na urządzeniu, zdecydowanie nie pod AA. Dlatego tak z niego korzystam.
Jest w pełni funkcjonalny.
Nie zamierzam narzekać jak to ktoś wyżej napisał bo tak lubię, tylko podałem konkretne, dosyć istotne wady aplikacji pod AA.
Jest w zasadzie koniec 2022, cała reszta konkurencji działa w zasadzie bardzo dobrze. Mało tego cały czas dodają nowe, ciekawe, dosyć istotne funkcje (przykład Sygic, za ile km kolejna stacja lub inny punkt POI). Naviexpert natomiast jest w czarnej dziurze. Alfa/Beta. Na forum od ponad miesiąca cisza.
To tak trochę jak z operatorem Plus, który ponad rok temu wprowadził esim, który do dziś nie działa na zegarkach.
Jest to oczywiście moja subiektywna opinia.

Odpowiedz
pawelll
(@pawelll)

Estimable Member
Posty: 197

Masz rację jednocześnie jej nie mając 🙂
Z jednej strony NE nadal (moim zdaniem także) jest nr 1 pod względem stricte nawigacyjnym- aktualności map, algorytmów wytyczania. Czy jest najlepszy jeśli chodzi o traffic? - do zastanowienia ale jest b. przyzwoicie. I dotyczy to oczywiście takze wersji AA.
Z drugiej strony odstaje od konkurencji (i tu masz rację) pod względem funkcjonalności wersji AA. Choć ze strony 2,5 i tak jest lepiej niż wiosną gdy w temacie była kompletna cisza (i w zasadzie już traciłem nadzieję że w ogóle będzie NE pod AA).
Z trzeciej strony to oczywiście ograniczenia AA (ale i CP) ale trudno są takie jakie są i tyle. Google wymusza ograniczenia funkcjonalności, jedni z tym sobie radzą lepiej inni gorzej (nieźle wygląda Waze i TT).

Co do zasady zgadzam sie, że ostatnio mało widocznych postępów w NE pod AA. Może jakaś niespodzianka za kilka dni nas czeka? I np. lepsza (lub jakaś) obsługa tras alternatywnych i PIO/punktów pośrednich (np. wg pomysłow które przedstawiałem).

Odpowiedz
Aga NE
Admin
(@aga-ne)

Estimable Member
Posty: 143

Odnośnie wersji dostępnych w kanale beta/produkcyjnym - jeżeli ktoś nie chce korzystać z bety - nie musi i nic straconego. Wszystkie funkcjonalności publikujemy także w wersji produkcyjnej. Osoby które uczestniczą w testach beta otrzymują wersję jako pierwsze, szybciej. Na becie upewniamy się czy nie ma krytycznych błędów, których nie wykazały nasze testy, i jeżeli nie - wersja udostępniana jest dalej wszystkim użytkownikom produkcyjnym. I bez obaw - testy beta w Google Play też można opuścić w dowolnym momencie 🙂 @tomasz.zbronski - odnośnie Twoich obaw - wszystkie funkcjonalności które pojawiają się w wersjach operatorskich w pierwszej kolejności trafiają do NaviExperta.

Odpowiedz
lchmiel
Posty: 135
(@lchmiel)
Estimable Member

W nowej wersji "brak GPS" nadal obecny. Metoda na to: wyciągnąć na ekran NE na telefonie, czyli pokazać ten ekran, z którego można wysłać raport. Od razu GPS łapie.

Odpowiedz
Strona 11 / 27
Udostępnij: