facebook
naviexpert

NaviExpert

Pobierz i testuj za darmo!

Pobierz pobierz
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Bugi na carplay

Strona 1 / 2

mehau
Twórca tematu
(@mehau)
Nowy Użytkownik

Mam iPhone 12 z IOS15.
Czasami NE w trybie car play potrafi zawiesić się na ekranie startowym. Najczęściej, gdy wbiję trasę z poziomu telefonu, a następnie podłączam telefon do samochodu. Pomaga ręczne ubicie aplikacji

Czasami, z niewiadomych przyczyn, nie są pokazywane niebieskie linie prowadzące.

Są jakieś szanse na patche?

5 Odpowiedzi
Robert NE
Admin
(@robertne)
Użytkownik

Cześć, dziękujemy za zgłoszenie błędów. Te problemy są nam znane i mamy w planach ich poprawienie. Aktualnie pracujemy nad odświeżeniem wyglądu i działania NaviExperta na CarPlay i przy tej okazji chcemy także wyeliminować błędy, które są obecne w aplikacji. Szczegóły podamy już wkrótce.

Odpowiedz
Pavvel2
(@pavvel2)
Nowy Użytkownik

Czy zostanie poprawiona czytelność na ekranie CarPlay? Obecnie komunikaty zasłaniają trasę.

Odpowiedz
doboju
(@doboju)
Aktywny Użytkownik

Podbijam, miałem ten samo problem podcczas ostatniej trasy. Jakoś dałem radę dojechac, ale musiałem parę razy się zatrzymywać żeby ogarnąć gdzie dalej jechać. Nie sprawdzałem jeszcze jak to ostatnio działa.

__________________________________
https://samozatrudniony.pl/ranking-ubezpieczen-na-zycie

Odpowiedz
StormChaser
(@stormchaser)
Aktywny Użytkownik

Działa niezmiennie tak samo, i jakoś na części tras dane z trafficu są delikatnie mówiąc mało wiarygodne. Powtarzam tę samą trasę codziennie, z włączonym NE tylko dla dostarczania danych, i codziennie albo przewidzę rozmiar korka intuicyjnie i w odpowiednim momencie skręcę w objazd, albo utknę. NE w porę ostrzeże może z raz na 10.

Odpowiedz
Strona 1 / 2
Udostępnij: