Po jakichś 10 latach i ponad 100 tys. km przejechanych z NE na razie rezygnuję. Ale z sympatii do NE napiszę swoje konstruktywne uwagi, może się przydadzą.
Czarę goryczy przelała przesiadka z tableta z Androidem na Apple Car Play. Wersja na iOS jest bardzo, bardzo uboga, a jakieś minimum, żeby przy swoich wadach móc się mierzyć z konkurencją, to byłoby wyświetlanie tras alternatywnych w czasie jazdy. To mało kto ma, ale NE na iOS też tego nie ma.
Wracając do Androida to po prostu rozwój NE rozmijał się z moim oczekiwaniami. Z nowości ostatnich lat niemal wszystkie były dla mnie zmianą na gorsze lub bez znaczenia. Jedyna fajna rzecz to stacje benzynowe wyświetlane po drodze (oczywiście na iOS tego nie ma). Nowa mapa gorsza (brak POI, fatalna czytelność itp. - proszę zobaczyć na moje wcześniejsze posty i mejle do Was, tam są liczne przykłady ze screenami), jakaś zakładka o przeglądach auta zbyteczna, mój styl jazdy czy nowy ekran jak się włącza - bez znaczenia, a na tym nowym ekranie to na moim tablecie było widać mniej punktów niż na starym, to go wyłączyłem. Natomiast nic z tego co proponowałem i co mi przeszkadzało wprowadzone nie zostało. Choćby głupie wyświetlanie POI, o którym od lat ja i inni piszemy na tym forum, czy poprawienie zgłoszeń (kolory, korekta rodzajów).
Wszystko to jakoś znosiłem, bo NE dobrze wyznaczał trasę, miał remonty itp. Ale to też już się ostatnio pogorszyło: częste korki widmo, coraz częściej trafiałem na zamknięte drogi, o których NE nie wiedział itd. Tymczasem konkurencja nie śpi i poszła mocno do przodu, więc NE został w tyle.
To tak w skrócie, wszystkie szczegóły są w moich wcześniejszych postach i innej komunikacji. Życzę powodzenia na przyszłość, gdyby były jakieś fajne zmiany wprowadzane, to proszę pisać na forum, mam nadzieję, że do NE jeszcze kiedyś wrócę.