Nadal korzystasz z nawigacji z getne? Mamy dla Ciebie ważną informację.
Ze względu na coraz mniejszą liczbę użytkowników korzystających z wersji aplikacji getne.pl oraz liczne ograniczenia związane z instalowaniem aplikacji z tzw. “nieznanych źródeł”, podjęliśmy trudną decyzję o zaprzestaniu dalszego rozwoju aplikacji dla kanału getne.pl. Dlaczego to trudna decyzja? Bo tutaj 15 lat temu wszystko się zaczęło. Tak, tak – NaviExpert świętuje właśnie 15 lat!
Nie jesteśmy jednak w stanie dłużej zapewniać rozwoju tej wersji aplikacji w zadowalającym zarówno Ciebie, jak i nas zakresie. Z tego powodu od dłuższego czasu – zachęcamy Cię do migracji do Google Play. Dlaczego warto? Gigantyczna promocja urodzinowa jest tylko jednym z powodów. O innych przeczytasz poniżej. Bardzo chcielibyśmy, byś został z nami jak najdłużej i wspólnie z nami świętował 15. urodziny NaviExpert.
Jeśli nie przekonają Cię poniższe argumenty i mimo wszystko zdecydujesz się na korzystanie z NaviExperta pobranego z getne, tańszy urodzinowy abonament możesz kupić na Allegro. Pamiętaj jednak – w ten sposób świadomie zrezygnujesz z korzystania z najnowszej wersji aplikacji.
Wciąż nie jesteś przekonany do przejścia na NaviExpert z Google Play? Oto 5 powodów, dla których warto to zrobić!
1. Dostęp do najnowszej i stale rozwijanej wersji aplikacji
Nie zostawaj w tyle! Bądź na bieżąco z nowościami w NaviExpert oraz korzystaj z wszystkich funkcji, jakie daje aplikacja na systemie Android. To właśnie w wersji ze sklepu Google Play korzystasz z najnowszej dostępnej wersji aplikacji.
2. Wyjątkowa promocja – jedna z wielu!
Skorzystaj z promocji i kup roczny abonament NaviExpert Polska lub NaviExpert Polska i Europa z aż 50-procentowym rabatem! Promocja trwa do 10 listopada, do godz. 23.59, a jej regulamin dostępny jest tutaj. To tylko jeden z kilku „benefitów” finansowych, które czekają na Ciebie w NaviExpert z Google Play.
3. Nowe formy płatności
Kupuj jak chcesz! Teraz, poza standardowymi metodami płatności dostępnymi w Google Play, za abonament zapłacisz także:
- BLIK-iem – wpisując kod BLIK z aplikacji banku i potwierdzając transakcję PIN-em,
- przelewem bankowym – mając do wyboru 17 najpopularniejszych banków,
- kartą płatniczą – uzupełniając wymagane informacje dotyczące karty VISA lub MasterCard.
4. Faktura VAT na życzenie
Nabyłeś abonament nawigacyjny i chcesz otrzymać fakturę za zakup? Żaden problem! Kliknij w adres: obsluga@naviexpert.pl, który otrzymasz od nas w mailu potwierdzającym zakup, dokonany jedną z nowych form płatności. Następnie uzupełnij dane, które mają znaleźć się na fakturze i…gotowe! W ciągu 24h, drogą elektroniczną, otrzymasz od nas pożądany dokument 😊
5. Wygodna identyfikacja konta
Ile razy szukałeś w pośpiechu swojego ID, aby zalogować się do konta lub podczas kontaktu z naszym Biurem Obsługi? Zapomnij o tych danych. Od teraz będziesz mógł wykorzystać swój adres e-mail i ustawić własne hasło lub wygodnie zalogować się przez konto Google, lub Facebook.
Jak sprawnie przenieść konto z wersji getne.pl na Google Play?
- Pobierz NaviExpert z Google Play – i już teraz, jeśli chcesz, skorzystaj z trwającej do 10 listopada promocji,
- napisz do nas na adres: obsluga@naviexpert.pl,
- w treści maila podaj ID użytkownika z aplikacji z getne.pl – NaviExpert L (Moje konto > Mój profil) oraz adres e-mail, na jaki zarejestrowałeś się w NaviExpert z Google.
Przeniesiemy wszystkie Twoje usługi wraz z historią tras oraz ulubionymi punktami za Ciebie!
Pamiętaj, promocja trwa tylko do 10 listopada, dlatego jeśli chcesz z niej skorzystać – nie czekaj na potwierdzenie przeniesienia Twojego konta przez nasze Biuro Obsługi Klienta. Ze względu na dużą ilość zapytań – wiadomość od BOK o przeniesieniu usług możesz otrzymać tuż po zakończeniu promocji. Nie martw się. Kupiony przez Ciebie abonament w Google Play będzie czekał na aktywację na nowym koncie. Do czasu przeniesienia usługi z getne przez BOK będziesz mógł korzystać z dotychczasowych usług i ulubionych punktów na starym koncie.